Tanja Munz
Science meets Art
ÜBER MICH
PUBLIKATIONEN
PORTFOLIO
Universität Stuttgart/VISUS (2017-heute)
Visual-Interactive Neural Machine Translation
Comparative Visual Gaze Analysis
ClaVis: Comparison for Classifiers
Demo of a Visual Gaze Analysis System
Overlap-Free Generalized Pythagoras Trees
VisME: Visual Microsaccades Explorer
Bournemouth University (2014-2015)
Masterarbeit: Remeshing
Avocado Shader (RenderMan)
Metaballs
Bubbly Water Simulation
Citypopmusik
Bouncing Balls (Maya)
City Builder (Houdini)
Stoffsimulation
Universität Stuttgart (2007-2014)
Diplomarbeit: WOI Rivers
Hiwi-Job: Graphen-Visualisierungs-Werkzeug
Studienarbeit: Verallgemeinerte Pythagorasbäume
Fachpraktikum: ClickMeBricks
Showreel (2015)
KONTAKT
EN
Portfolio
Projekte, welche ich an der Bournemouth University und der Universität Stuttgart bearbeitet habe.
Universität Stuttgart / VISUS (Wissenschaftliche Mitarbeiterin)
Visual-Interactive Neural Machine Translation
Comparative Visual Gaze Analysis for Virtual Board Games
ClaVis: An Interactive Visual Comparison System for Classifiers
Demo of a Visual Gaze Analysis System for Virtual Board Games
Overlap-Free Drawing of Generalized Pythagoras Trees for Hierarchy Visualization
VisME: Visual Microsaccades Explorer
Bournemouth University (MSc Computer Animation and Visual Effects)
Masterarbeit: Remeshing (C++, Qt, OpenGL)
Rendering-Projekt: Avocado Shader (RenderMan)
Personal Inquiry: Metaballs (C++, Qt, OpenGL)
Simulationsprojekt: Bubbly Water Simulation (C++, Qt, OpenGL)
Gruppenprojekt: Citypopmusik (Houdini, Nuke)
Maya: Bouncing Balls (Maya)
Houdini Digital Asset: City Builder (Houdini mit Python)
Animation Software Engineering: Stoffsimulation (C++, Qt, OpenGL)
Universität Stuttgart (Diplom-Informatik)
Diplomarbeit: WOI Rivers (C++, Qt)
Hiwi-Job: Graphen-Visualisierungswerkzeug (C++, Qt)
Studienarbeit: Verallgemeinerte Pythagorasbäume (C++, Qt)
Fachpraktikum: ClickMeBricks (ActionScript)